'20/'21: not safe for anyone

For philosophical reflections on the COVID-19 pandemic. How can philosophy help us to understand it, to combat it and to survive it?

Moderators: AMod, iMod

commonsense
Posts: 3116
Joined: Sun Mar 26, 2017 6:38 pm

Re: 2020: not safe for anyone

Post by commonsense »

Perhaps you would‘ve understood if I had said “Ha!” instead of using the winking ‘con.
Last edited by commonsense on Thu Nov 19, 2020 11:55 pm, edited 1 time in total.
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by henry quirk »

commonsense wrote: Thu Nov 19, 2020 6:55 pm
henry quirk wrote: Thu Nov 19, 2020 6:23 pm 6BEBDCEE-FBD1-4FDD-B214-6F2D9491D75B.jpeg
Some of your files belong to Nixon and little Bush. All of your files now appear to be propaganda. Inaccuracy yields consequences. Credibility gets undermined. The cartoon could’ve meant something if the lies were true.
t'weren't no lies: your wanna-be gives dirt a bad name, but...
7EF20B59-0879-4DC2-BD93-70813D843375.jpeg
7EF20B59-0879-4DC2-BD93-70813D843375.jpeg (52.52 KiB) Viewed 168 times
...right?
commonsense
Posts: 3116
Joined: Sun Mar 26, 2017 6:38 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by commonsense »

henry quirk wrote: Thu Nov 19, 2020 11:24 pm
commonsense wrote: Thu Nov 19, 2020 6:55 pm
henry quirk wrote: Thu Nov 19, 2020 6:23 pm 6BEBDCEE-FBD1-4FDD-B214-6F2D9491D75B.jpeg
Some of your files belong to Nixon and little Bush. All of your files now appear to be propaganda. Inaccuracy yields consequences. Credibility gets undermined. The cartoon could’ve meant something if the lies were true.
t'weren't no lies: your wanna-be gives dirt a bad name, but...

7EF20B59-0879-4DC2-BD93-70813D843375.jpeg
...right?
Maybe so, but don’t give him credit for Republican initiatives.
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by henry quirk »

commonsense wrote: Thu Nov 19, 2020 11:56 pm
henry quirk wrote: Thu Nov 19, 2020 11:24 pm
commonsense wrote: Thu Nov 19, 2020 6:55 pm

Some of your files belong to Nixon and little Bush. All of your files now appear to be propaganda. Inaccuracy yields consequences. Credibility gets undermined. The cartoon could’ve meant something if the lies were true.
t'weren't no lies: your wanna-be gives dirt a bad name, but...

7EF20B59-0879-4DC2-BD93-70813D843375.jpeg
...right?
Maybe so, but don’t give him credit for Republican initiatives.
no worries...I won't give him credit for jack ('cept bein' dirty)
commonsense
Posts: 3116
Joined: Sun Mar 26, 2017 6:38 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by commonsense »

henry quirk wrote: Fri Nov 20, 2020 12:52 am
commonsense wrote: Thu Nov 19, 2020 11:56 pm
henry quirk wrote: Thu Nov 19, 2020 11:24 pm

t'weren't no lies: your wanna-be gives dirt a bad name, but...

7EF20B59-0879-4DC2-BD93-70813D843375.jpeg
...right?
Maybe so, but don’t give him credit for Republican initiatives.
no worries...I won't give him credit for jack ('cept bein' dirty)
OK. So you won’t give him credit for 8 of the 10 dirties that were initiated by Republicans before his time.
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by henry quirk »

commonsense wrote: Fri Nov 20, 2020 1:04 am
henry quirk wrote: Fri Nov 20, 2020 12:52 am
commonsense wrote: Thu Nov 19, 2020 11:56 pm

Maybe so, but don’t give him credit for Republican initiatives.
no worries...I won't give him credit for jack ('cept bein' dirty)
OK. So you won’t give him credit for 8 of the 10 dirties that were initiated by Republicans before his time.
no, they own their sins...they have plenty, as individuals and as party reps

if their deviltry offends: go take it up with them

now, let's get back to the piece of shit on the table: smokin' joe (the houseplant) biden

by the way: I'm not a repub or conserv
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

an acquaintance said...

Post by henry quirk »

My favorite game where you put any random 3-digit number followed by the word "cases" into Google, and get an article or video with that exact random number of coronavirus cases on the first page. Totally real cases and not suspicious at all.

🤔
User avatar
vegetariantaxidermy
Posts: 9510
Joined: Thu Aug 09, 2012 6:45 am
Location: Narniabiznus

Re: an acquaintance said...

Post by vegetariantaxidermy »

henry quirk wrote: Fri Nov 20, 2020 3:43 am My favorite game where you put any random 3-digit number followed by the word "cases" into Google, and get an article or video with that exact random number of coronavirus cases on the first page. Totally real cases and not suspicious at all.

🤔
Yes, but that's because they are constantly updating.
commonsense
Posts: 3116
Joined: Sun Mar 26, 2017 6:38 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by commonsense »

henry quirk wrote: Fri Nov 20, 2020 1:09 am
commonsense wrote: Fri Nov 20, 2020 1:04 am
henry quirk wrote: Fri Nov 20, 2020 12:52 am

no worries...I won't give him credit for jack ('cept bein' dirty)
OK. So you won’t give him credit for 8 of the 10 dirties that were initiated by Republicans before his time.
no, they own their sins...they have plenty, as individuals and as party reps

if their deviltry offends: go take it up with them

now, let's get back to the piece of shit on the table: smokin' joe (the houseplant) biden

by the way: I'm not a repub or conserv
I would not think of you as a Republican or conservative. It’s just useful to describe the largest portion of anti-Democrats as such.

You have on many occasions made it clear to me that you are a right libertarian monarchist.
commonsense
Posts: 3116
Joined: Sun Mar 26, 2017 6:38 pm

Re: 2020: not safe for anyone

Post by commonsense »

As for me, I’d say I’m a moderate independent centrist left libertarian with Democrat tendencies, but my choices for president have included Eisenhower, Nixon, Ford, Reagan and Bush Sr.
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

Re: yeah, he's gonna save ya...

Post by henry quirk »

commonsense wrote: Sat Nov 21, 2020 7:26 pm
henry quirk wrote: Fri Nov 20, 2020 1:09 am
commonsense wrote: Fri Nov 20, 2020 1:04 am

OK. So you won’t give him credit for 8 of the 10 dirties that were initiated by Republicans before his time.
no, they own their sins...they have plenty, as individuals and as party reps

if their deviltry offends: go take it up with them

now, let's get back to the piece of shit on the table: smokin' joe (the houseplant) biden

by the way: I'm not a repub or conserv
I would not think of you as a Republican or conservative. It’s just useful to describe the largest portion of anti-Democrats as such.

You have on many occasions made it clear to me that you are a right libertarian monarchist.
a natural rights libertarian minarchist
User avatar
attofishpi
Posts: 4695
Joined: Tue Aug 16, 2011 8:10 am
Location: Orion Spur
Contact:

Re: 2020: not safe for anyone

Post by attofishpi »

ON HOW MANY FRONTS IS THIS AMERICAN POLITICAL CRAP GOING TO CONTINUE?
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

yep

Post by henry quirk »

The Seven Social Sins are:

Wealth without work.
Pleasure without conscience.
Knowledge without character.
Commerce without morality.
Science without humanity.
Worship without sacrifice.
Politics without principle.
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

the good old days...

Post by henry quirk »

F491F82D-C868-4245-B151-4DF31C76CD7D.jpeg
F491F82D-C868-4245-B151-4DF31C76CD7D.jpeg (81.71 KiB) Viewed 81 times
User avatar
henry quirk
Posts: 9981
Joined: Fri May 09, 2008 8:07 pm

here's yer coronapocalypse...

Post by henry quirk »

855001E7-2C6C-4829-A8F8-2945ACE7AC90.jpeg
855001E7-2C6C-4829-A8F8-2945ACE7AC90.jpeg (95.21 KiB) Viewed 82 times
Post Reply